План заходів для запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля у Маложенівському ЗЗСО І - ІІІ ступенів
на 2020/2021 н. р.
№ | Заходи | Дата | Відповідальні | Примітки |
І. Створення безпечного освітнього середовища: | ||||
1. | Безпечний фізичний простір: | |||
1.1. | Забезпечити вільний доступ до навчального закладу для усіх учасників освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості. | до 01.09.2020 | Колісніченко Н.М. | |
1.2. | Організувати роботу «Скриньки довіри» | до 01.09.2020 | Сидоренко З.С. Пєтухова С.П. | |
1.3. | Організувати постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв: | постійно | Черговий вчитель | |
1.4. | Забезпечити безпечний доступ до мережі інтернет (пароль, контроль) | до 01.09.2020 | Лужанський В.Д. | |
2. | Безпечне психологічно-емоційне середовище. З метою виявлення основних чинників, що негативно впливають на психологічний комфорт та безпеку у закладі: | |||
2.1. | Постійно аналізувати звернення, що надходять до керівника закладу та практичного психолога щодо проявів булінгу. | постійно | Колісніченко Н.М. Пєтухова С.П. Лужанська Л.М. | |
2.2. | Провести дослідження серед учнів закладу освіти за анкетою «Стоп булінг». | листопад,грудень | Лужанська Л.М. | |
2.3. | Поновити інформаційний куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів. | постійно | Лужанська Л.М. | |
2.4. | Організувати проведення інформаційно-просвітницьких заходів з учнями закладу: - Година відвертого спілкування «Протидія булінгу. Відповідальність»; - Проведення заходів в рамках тижня «Виховуємо толерантність». -Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу». - Тематичні години практичного психолога з питань протидії булінгу, створення доброзичливого мікроклімату в колективі, формування моральних цінностей («Профілактика насильства в учнівському середовищі», «Що таке булінг? Як себе захистити?», «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?», «Як правильно дружити», «Причини виникнення боулінгу», «Конфлікт. Як його вирішувати» тощо). | Протягом року | Сидоренко З.С., Фабриков В. О., Лужанська Л.М. класні керівники та класоводи | |
2.5. | Класним керівникам передбачити в планах виховної роботи проведення заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу в учнівському середовищі. | Вересень -січень | Класні керівники | |
3. | На нарадах при директорові розглядати питання профілактики правопорушень, запобігання та протидії булінгу в учнівському середовищі, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги. | Протягом року | ||
ІІ. Навчання педагогів: | ||||
1. | Розглянути на нарадах питання: створення в закладі освіти безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. | Вересень - січень | Класні керівники | |
2. | Розмістити на сайті закладу освіти методичні рекомендації організації виховної роботи в ліцеї на 2020/2021 н. р. | серпень | Сидоренко З.С. | |
3. | Актуалізувати знання педагогів щодо алгоритму дій у випадку виявлення проявів булінгу. | вересень | Колісніченко Н.М. Лужанська Л.М. | |
ІІІ. Інформаційно-просвітницька робота з батьками: | ||||
1. | Розробити інструкцію для батьків яка допоможе у виявленні ознак того, що їхня дитина стала жертвою булінгу. | вересень | Лужанська Л.М. | |
2. | Проводити опитування батьків з актуальних питань. | за потреби | Адміністрація школи, практичний психолог , класні керівники. | |
3. | Ознайомити батьків учнів з нормативно-правовою базою щодо відповідальності за виховання дітей, прояви сімейного насильства та боулінгу на загальношкільних батьківських зборах. | вересень | Колісніченко Н.М. Пєтухова С.П. | |
Директор закладу Колісніченко Н.М. |
Коментарi