План заходів для запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля у Маложенівському ЗЗСО І - ІІІ ступенів

на 2020/2021 н. р.

Заходи Дата Відповідальні Примітки
І. Створення безпечного освітнього середовища:
1. Безпечний фізичний простір:
1.1. Забезпечити вільний доступ до навчального закладу для усіх учасників освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості. до 01.09.2020 Колісніченко Н.М.
1.2. Організувати роботу «Скриньки довіри» до 01.09.2020 Сидоренко З.С. Пєтухова С.П.
1.3. Організувати постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв: постійно Черговий вчитель
1.4. Забезпечити безпечний доступ до мережі інтернет (пароль, контроль) до 01.09.2020 Лужанський В.Д.
2. Безпечне психологічно-емоційне середовище. З метою виявлення основних чинників, що негативно впливають на психологічний комфорт та безпеку у закладі:
2.1. Постійно аналізувати звернення, що надходять до керівника закладу та практичного психолога щодо проявів булінгу. постійно Колісніченко Н.М. Пєтухова С.П. Лужанська Л.М.
2.2. Провести дослідження серед учнів закладу освіти за анкетою «Стоп булінг». листопад,грудень Лужанська Л.М.
2.3. Поновити інформаційний куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів. постійно Лужанська Л.М.
2.4. Організувати проведення інформаційно-просвітницьких заходів з учнями закладу: - Година відвертого спілкування «Протидія булінгу. Відповідальність»; - Проведення заходів в рамках тижня «Виховуємо толерантність». -Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу». - Тематичні години практичного психолога з питань протидії булінгу, створення доброзичливого мікроклімату в колективі, формування моральних цінностей («Профілактика насильства в учнівському середовищі», «Що таке булінг? Як себе захистити?», «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?», «Як правильно дружити», «Причини виникнення боулінгу», «Конфлікт. Як його вирішувати» тощо). Протягом року Сидоренко З.С., Фабриков В. О., Лужанська Л.М. класні керівники та класоводи
2.5. Класним керівникам передбачити в планах виховної роботи проведення заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу в учнівському середовищі. Вересень -січень Класні керівники
3. На нарадах при директорові розглядати питання профілактики правопорушень, запобігання та протидії булінгу в учнівському середовищі, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги. Протягом року
ІІ. Навчання педагогів:
1. Розглянути на нарадах питання: створення в закладі освіти безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. Вересень - січень Класні керівники
2. Розмістити на сайті закладу освіти методичні рекомендації організації виховної роботи в ліцеї на 2020/2021 н. р. серпень Сидоренко З.С.
3. Актуалізувати знання педагогів щодо алгоритму дій у випадку виявлення проявів булінгу. вересень Колісніченко Н.М. Лужанська Л.М.
ІІІ. Інформаційно-просвітницька робота з батьками:
1. Розробити інструкцію для батьків яка допоможе у виявленні ознак того, що їхня дитина стала жертвою булінгу. вересень Лужанська Л.М.
2. Проводити опитування батьків з актуальних питань. за потреби Адміністрація школи, практичний психолог , класні керівники.
3. Ознайомити батьків учнів з нормативно-правовою базою щодо відповідальності за виховання дітей, прояви сімейного насильства та боулінгу на загальношкільних батьківських зборах. вересень Колісніченко Н.М. Пєтухова С.П.
Директор закладу Колісніченко Н.М.
Кiлькiсть переглядiв: 456

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.